Lapsiystävällinen Hämeenlinna ja HSVY:n vuosikokous 29.4.2021 klo 18.30

29.3.2021

Hyvä Vanhempi,

Hämeenlinnan Seudun Vanhempainyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään 29.4.2021 klo 18.30 verkkoyhteyksien välityksellä.

HSVY:n hallitus kutsuu jäsenyhdistykset ja oppilaiden vanhemmat osallistumaan vuosikokoukseen puhelimella tai tietokoneella. Käytössänne tulee olla Internet-yhteys ja Google Meet -ohjelma.

Ilmoittaudu osoitteeseen hsvyry@gmail.com 25.4.2021 mennessä, niin saat paluupostilla linkin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, tilinpäätös ja vastuuvapauden myöntäminen sekä talousarvio vuodelle 2021.

Ennen kokouksen alkua Jari Pekuri kaupungin Strategia- ja kehittämispalveluista kertoo muutaman sanan aiheesta Lapsiystävällinen Hämeenlinna.

Tervetuloa!