Tapahtumat

Tältä sivulta löydät tiedot Hämeenlinnan Seudun vanhempainyhdistyksen tapahtumista ja toiminnasta. Tervetuloa!

Myös hämeenlinnalaiset vanhempainyhdistykset voivat ilmoittaa tässä omista tapahtumistaan. Lähetä yhdistyksesi tapahtumailmoitus osoitteella hsvy@gmail.com, niin lisäämme sen kalenteriin.

Joulukuu 2018

Ei tapahtumia
Joulukuu 2018
49 3 4 5 6 7 8 9
50 10 11 12 13 14 15 16
51 17 18 19 20 21 22 23
52 24 25 26 27 28 29 30

Hämeenlinnan Seudun Vanhempainyhdistys ry on toimii  yhteistyössä Hämeenlinnan seudun eri koulujen ja päiväkotien vanhempainyhdistysten kanssa.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää seudun vanhempainyhdistysten, koulujen, ja kuntien yhteistyötä ja tuoda esille vanhempainyhdistysten kannanottoja koulutusta ja kasvatusta koskevissa kysymyksissä. Yhdistys järjestää mm. vanhempainyhdistysten tapaamisia, koulutustilaisuuksia ja keskustelufoorumeita.

Yhdistys on Suomen Vanhempainliitto ry:n jäsen. Yhdistys on toiminnassaan poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton. Yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä Hämeenlinnan seudun vanhempainyhdistykset.

Yhdistyksellä voi olla kannatusjäseninä yksityisiä henkilöitä ja oikeuskelpoisia yhteisöjä. Hallitus hyväksyy uudet jäsenet. Liittymismaksua ei peritä. Kannatusjäsenillä on yhdistyksen kokouksissa läsnäolo- ja puheoikeus, mutta ei äänioikeutta.